2011. július 10.

néha szeretnék nem én lenni. nem meghalni szeretnék, csak nem én lenni, hanem valaki más. csak egy kicsit. akár csak egy napra is. vagy egy órára. mert akkor... nem is tudom. talán jobban érteném az embereket.akkor talán jobban érteném az életet, hogy ki mit miért tesz, akkor talán toleránsabb lennék, és félre tudnám tenni az előítéletemet. tudom, hogy senkinek sem tökéletes az élete, kivéve persze perez hiltont, de mégis. vagy ha egy kicsit félre tudnék tenni mindent ami én vagyok. mondjuk nyilván, ha félre teszek mindent mai én vagyok, akkor mi marad belőlem, hogy leszek képes gondolkodni,de ezt még kitalálhatjuk később is.
valahogy ez érdekes lenne.
mindig az jut eszembe, amikor tavaly ott a Don partján voltunk a sátorban, és akkor M. azt mondta nekem, hogy tulajdonképpen mind egyformák vagyunk, mind szeretjük a vodkát és a könyveket, és mindenkinek vannak félelmei és bizonytalan valamiben, még a ribancok is, én meg aztán elmondtam, hogy az egyik barátnőm egyszer azt mondta, hogy ronda vagyok, és akkor ettünk még csokis sajtot és másnap és másnap esett az eső, bele a sátorba.
meg az a dalszöveg is az eszembe jut,amit ma hallottam a humanicban, és az az egyik sora, hogy people are all the same, and we only get judged by what we do

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése