2011. július 11.

megint nyávogok

én nem is tudom most mi van, illetve lehet, hogy az van, hogy az a baj, hogy napok óta alig megyek valahova, és nem igen beszélek senkivel, ami meg kell valljam részben azért van, mert meleg van, és nem tudok aludni ami miatt fáradt vagyok, és ha fáradt vagyok akkor nincs kedvem semmihez. no de.
meg kell valljam azt is, hogy az amilyen akarok lenni, vagy amilyennek szerintem lennem kéne, amihez tényleg kedvem van, és az amilyen tényleg vagyok, egészen különböző, és nem is tudom, hogy most hirtelen mit kéne tennem, elmenni partizni, de ha egyszer nincs kedvem! de itthon egész nap, napokig sem tuti, mert elfogy a joghurt, és a narancslé, és elkezdek unatkozni, és túl sok az idő gondolkodni.

továbbá, akit érdekel a mai bridgetjones esetem, kérem olvasson tovább, akit nem annak tessék
szóval az volt, hogy én ma bevásároltam, mert már nem volt joghurt és narancslé ahogy az előbb már említettem. vettem ketchupot is, mert az finom. a Globus, az a finom. és akkor elindultam haza, és jött az Eszék utca. amin vannak macskakövek, illetve csak azok vannak. olyan sárga macskakövek, amik úgy rázkódnak, hogy csak káposztalé marad az ember agya helyén ha mondjuk, görkorcsolyázni akarna az ember.nagyjából 30 méter után az történt, hogy valami rettenetes csattanással kiugrott a Globus ketchup a zacskóból, de úgy ám, hogy spriccelt. mindenhova, főleg a lábamra, meg a biciklire, és az útra is, de még hogy! a ketchupról kérem tudni kell, hogy ha az ember nem nézi meg eléggé mi az, akkor úgy néz ki mintha vér lenne. vér!
szóval a lényeg a lényeg, hogy a kislábujjamig ketchupos lettem, és a bicikli is, a lánc is, és a sárvédő is, remélem meggyanúsítanak valami csúnyával.
egyébként a bicikli még a megállóban van, merthogy a nájlonzacskó meg kilyukadt, úgyhogy ott kellett hagynom, és hazasétáltam, meg buszoztam is, egy megállót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése