2011. július 20.

különben én nem vagyok mindig ilyen keserű

nyilván nevetséges ezt mondani, de ez a nyár engem idegileg megvisel. mindenféle dolgok szakadnak a nyakamba, amiket lényegében én vállaltam ugyan, de etthttp://www.blogger.com/img/blank.gifől még nem esnek jól. meg hát,szeretek a barátnőimmel mulatni, így kevés idő marad levegőt venni. és még a pénzem is elveszett a gonosz paypal berkeiben. és most nem tudom mi van.

továbbá nem hiszem el, hogy tényleg az kell nekem, hogy egy parti közepén a legjobb barátnő vállán sírjak, hogy rájöjjek, micsoda buta kislány vagyok, nevetséges. már nem emlékszem miről volt szó pontosan de a végén én elkezdtem beszélni a fiúról aki soha nem volt a fiúm, de mégis sírok miatta, mert bárcsak az lenne, és mert naiv vagyok, hogy azt hiszem egy gondolatot is pazarol rám, épp most a messzi Ázsiában*. és mert én vártam (de mindek) kedves voltam, könyvet adtam kölcsön, és figyeltem, még az előadások közben is, és pazarlás volt az egész. néha gondolkodom azon, hogy a szeretet lehet-e kárba veszett. mert az okos felnőttek, amikor az ember csalódik a legjobb vagy bármilyen barátjában vagy bárkijében, akkor azt mondják nem érdemli meg, és nem érdemes rá se időt se szeretetet pazarolni. de kihez ragaszkodjon az ember ha nem egy baráthoz? kinek bocsásson meg az ember, ha nem valakinek aki fontos? és kiért álljak ki és kinek tegyek meg bármit is, ha nem annak, akiért a fél kezem odaadnám? én nem tudom, talán nincs elég, vagy túl sok ember az életemben, és ezért nincs pazarolt szeretet sem. mert végtelen. és mindenkinek jut, akinek szeretném. és szerintem ez így a jó.
én ezt már nem tudom megoldani. mert mindig azt hiszem, hogy ha minden megvan, csak a viszonylag legfontosabb nem, attól azért még jó lesz, de nem az. erre csak a fárasztó és kellemetlen napokon jövök rá, de ettől még rájövök. persze, lehet nem arra kéne koncentrálnom, ami nincs. sőt biztos.

Ja, meg holnap megyek Tallinba, csókolok mindenkit.

*találjátok ki, melyik nép lakik abban a városban amire ezt adja ki. az ábécé utolsó betűjével kezdődik.

2 megjegyzés:

  1. amúgy egy csomószor ugyanígy vagyok vele, hogy a barátok megbántanak, meg nem megbízhatóak, és mindig mondja mindenki, hogy jajj ne is beszéljek velük többé, de akkor kinek bocsássak meg, kivel beszéljek?

    VálaszTörlés