2011. június 9.

most meg az van, hogy megmásíthatatlanul itt van a nyár, esély sincs a menekvésre, és én ma még csak nem is partiztam. és kocsmázás helyett is elmentem a turkálóba, ahol csak rettenetesen alternatív lányok voltak, akik úgy tesznek mintha nem érdekelné őket mi van rajtuk,pedig nagyon is tudatában vannak a dolgoknak, meg rokkantnyugdíjas nénik akik átkozzák a piacgazdaságot és Rákosiról beszélnek.
hogy a vizsgámat is megemlítsem, olyan volt,hogy amikor leültem a tanár elé a székre, az volt a fő gondolatom, hogy kész vége ennyi , megbuktam, aztán mikor kérdezni kezdett mindent tudtam. nem vicc.
2 hét múlva ilyenkor már Brüsszelben leszek, micsoda mulatságnak ígérkezik ez a nyár.

3 megjegyzés:

  1. Szervusz kedves Vándor!
    Válaszoltam a kérdésedre és talán lassan skiccelni is fogok tudni.

    VálaszTörlés
  2. ó, micsoda váratlan látogatás, igazán remek!

    VálaszTörlés
  3. Nekem a megtiszteltetés, hogy érdeklődtél...
    Jobban is lettem, köszönöm!

    VálaszTörlés