2011. március 8.

hát nyilván csak engem bosszant a fiú aki gratulál nőnapon faszbukon keresztül mindenkinek,majd megköszöni, hogy vagyunk,mivel nélkülünk nem lennének igazi 698938 csavaros brazil szappanoperák.
ó hát köszi.

most meg még ideges is vagyok mert sok mindent kellene megcsinálni meg megtanulni holnap de van egy ill. 2 órám a nap közepén, amit nem tudom,hogy fogok megcsinálni ha még arra se veszem a fáradtságot hogy bejárjak, tavaly bejártam,mégis kettes lettem belőle, pedig tanultam is arra a hülye vizsgára(nyilván csak nem volt szerencsém,hhö) és elegem van az egészből, hogy már most demotivált vagyok,pedig ez csak a negyedik félévem, gyakorlatról szó sem esett, nem mintha lenne rá lehetőség. de ha egyszer annyi izgalmasabb dolog van ennél az egésznél, a tenerifei utazás, meg hogy megyek Bakuba valami 6 nap múlva, és hogy holnap utánra megszerelik az ipodomat, és bömböltethetem majd a the nationalst a negyvenkilencesen az álmos csodareggeleken amikor minimum 20 perc késésben vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése