2011. február 20.

volt olyan, hogy valaki tönkre akarta tenni a kapcsolatodat valakivel?
nem hiszem

szeretsz ölelkezni?
igen főleg az anyukámat
szeretsz valakit? ő is táplál irántad érzéseket?
mármint ha fiúra gondolok,akkor nemhiszem hogy bármilyen fiú is túlságosan kedvelne

van valaki, akivel teljesen magad tudsz lenni?
hát mondjuk a legeslegjobb barátnőm

vasalod a hajad?
nem,még soha

mit hallgatsz most?
alicia keys-new york


szoktad ezt a <3-t használni?
fúj nem

mikor szoktál elaludni?
éjfél körül

mit csináltál ma reggel 8-kor?
aludtam, vagy kétésfél órája

a legjobb barátodék házában tudod, hol vannak a tányérok?
hogyne

az elmúlt hónapban voltál valamiért nagyon dühös?
igen

vizet vagy szódát iszol gyakrabban?
vizetvizet

boldog vagy attól, ahogy a dolgok történnek az életedben?
nem is tudom... többé kevésbé

az utolsó üzeneted egy fiútól vagy egy lánytól volt?
lánytól

milyen hangulatod van most?
olyan semmilyen

Jacob Black vagy Edward Cullen?
robert pattinson

van olyan személy, akit szeretnél most magad mellett látni?
ó hogyne.

mi akartál/akarsz lenni nagy korodban?
gazdag okos és szép

a szüleid hol vannak most?
lenn a kanapén

mi a kedvenc zenekarod?
snow patrol

vannak hibáid?
igen, halogatok, ronda vagyok bizonytalan és béna

mit vársz?
a nyarat


mik a nyárra való terveid?
menni akarok egy kőszegi nyári egyetemre, meg valahova máshova is meg aj nemtom.



vannak szeplőid?
a vállamon igen, meg nyaranta az orromon is


most mi a legfinomabb dolog a hűtődben?
tiramisu

hol készült rólad utoljára kép?
há tegnap a partin

láttál már holttestet?
nem

az első dolog, amit tettél reggel?
ittam

mit fogsz csinálni a hétvégén?
bálba megyek

melyik honlapon jártál utoljára?
http://www.mfa.gov.hu/kum/hu/bal/Konzuli_informaciok/Utazas_kulfoldre/Utazasi_tanacsok/azerbajdzs%C3%A1n.htm

van élőlény a szobádban?
a macskám

van íróasztalod?
igen


mi történt ma reggel 9-kor?
aludtam

mi volt az a dolog, amit utoljára vett neked valaki?
R egy vodkanarancsot tegnap

mit csináltál múlt vasárnap 8.30-kor?
másnapos voltam


van munkád?
nincs

mit csinálsz ez a kérdőív mellett?
semmit

mik a terveid holnapra?
elmegyek iskolába aztán tanulok oroszul. tervek, mondom.

tört már össze a szíved?
igen, gondoskodtam róla


mit csináltál egy órával ezelőtt?
ugyanezt

miket ittál ma?
vizet meg teát meg narancslét

ha örök életedre egy dolgot kéne innod és enned, mi lenne az?
vizet a kaját nemtudom..

hogyan érzel?
aj sehogy türelmetlen vagyok

hol van anyukád?
a konyhában gondolom

hiányzik valaki?
igen

összetörted valaha valaki szívét?
nem hiszem

megváltoztatnál valamit, amit tettél az életedben?
perszehogy

csináltál az elmúlt 2 hétben törvénytelen dolgot?
ettem egy almát a könyvtárban

van legjobb barátod?
nekem tulajdonképpen csak azok vannak a többiek nem a barátaim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése