2011. február 21.

az a baj, hogy újabban unom az írást, pontosabban nem is az írást, hanem magam, ezért írni sincs kedvem, gondolom ez meg egy írói válsághoz fog vezetni
de mentségemre legyen szólva, hogy tegnap írtam egy igen hosszas bejegyzést* arról hogyan igazoltattak vasárnap hajnalban mindenkit a rendőrök csak mert R egyik haverja fellökött egy széket ha jól emlékszem, és akkor odajöttek hogy mit csendháborítunk, de aztán mindenki rettenetesen megilletődött fejez vágott és akkor gondolom meggondolták magukat és elmentek gondolom mert túl másnaposak akarom mondani korán volt a veszekedéshez.
további izgalmas eset, hogy most faszbukon túlságosan sok ember gyönyörködhet mindenféle olyan képekben amiken tátott szájjal vihogok valamin,
az orosz tanuláshoz pedig nem vagyok elég motivált, sőt semmihez nem vagyok elég motivált, csak aludni szeretnék én.


*aztán meg az történt, hogy összekeveredtek az emilcímek és én véletlen kijelentkeztem mielőtt posztolhattam volna. jellemző.






jövökjövökjövökjövök

3 megjegyzés:

  1. :) szerintem szuperek ezek a sorok is! :) ez az igazoltatás konkrétan az utcán történt?

    VálaszTörlés
  2. hát végülis nem, hanem a piacon.

    VálaszTörlés
  3. :) az sem rossz :) a nyilvános szereplés gyönyörködtet

    VálaszTörlés