2010. december 12.

hát elmondanám, hogy megfogadtam, hogy ritkábban írok, de akkor értelmeset,de ez persze nem működik, mert igen fontos dolgokat kell megosztanom. mint mondjuk,( hogy mennyire rossz lehet ha az embert Benjaminának vagy DÉLIBÁBNAK hívják. mármint ez olyan mint ha a bátyád nevét kaptad volna véletlen,vagy ilyesmi) Ez az izgalmas utónévkérdés úgy jutott eszembe, hogy megkérdeztem, hogy neveznék el az unokatestvérem, és kiderült hogy LETÍCIA lenne. Letícia. Ki nevezi a gyerekét így? Mármint a Laetitia Casta nyilván toppvicc lenne, de olyan nemzetiségi származást feltételezhetőnek is.
és még egy igen izgalmas telefonos párbeszédet egy asszonysággal:
[az asszonyság]-Miháááály, há' sül a máj!
[
én]-Haló, kivel beszélek??
[
asszonyság]-Micike, akinek a lába picike!
[
én]-őőőőő, azt hiszem, engem nem Mihálynak hívnak, rossz számot hívott.
Nem vicc!


p.s. én mondjuk Marának nevezném el a gyerekem.
de amúgy a kedves attikának úgy a képébe vágnám a szockönyvem,(jó, lényegében csak szockönyvem van), de kifejezetten azt a fejezetet, ahol a szegény férfiak presztízsszerzési (van ilyen szó?) lehetőségeit taglalja (fizikai erőszak, gyereknemzés sötöbö) mármint nem elég, hogy N terhes, még ő tartsa fenn az egész családod, emellett az ő lakásában laknak, és az ő kocsiját használják. Ilyen a világon NINCS! illetve a jelek szerint van. no de.
én se vagyok jobb, mert olyan semmirekellő vagyok, most sem tanultam semmit a társzerk zh-ra, és fáradt vagyok, meg túl akarok lenni ezen az egészen. január végér szeretnék, most azonnal.
igen, Mara lesz a gyerekem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése