2010. december 3.

2percenként* van jó kedvem és utána 2percig rossz, és ez nem nagyon jó,mert soha nem tudom, hogy akkor most mi van.
mert most pl rettenetesen mérges vagyok mert nem találom sehol ezt a filmet ami roppant módon felbosszant, de még roppantabb módon bosszant az a tény, hogy a fiú akit úgymond felbéreltem, hogy okítson spssből, majdhogy nem annyira laikus volt mint én, és amikor megkérdeztem valamit a dummy változóról, akkor azt sem tudta mi az.**
na ne már. akkor minek vállalt el. mármint persze, a pénz mindenkinek kell.

egyébként meg négyes lett az orosz zh, és egész sok mindent tudok azon kívül hogy kak gyelá, és kotoríj csász. és a néni is megdícsért, én viszont felháborodtam ahhoz a bizonyos diákszertvezethez tartozó lányokon, akiknek állandóan a bevonókon, értékelőkön, meg felélőkön jár az eszük, és mit kell itt fontoskodni állandóan, mindenhova kgb( kacaj, jó nem, ) matricát raknak, még a retiküljükre is, és különben is, mit kell mindenre kifogást találni*** meg h&m katalógust olvasni meg telefonálni amikor 2 percre ki megy a néni.
aj már






*ez nyilván kicsit túlzás de érted
**wtf, REALLY?
***jó én is ezt csinálom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése