2010. november 22.

már megint egy értelmetlen bejegyzés

nekem ez az egész szak egy elveszett felesleges kűzdelemnek tűnik mostanában túl sokszor. agybajt kapok a módszertantól, hg óráitól, hogy olyan lassan és szótagolva beszél, mintha nem tudnánk magyarul, vagy mintha teljesen butánk lennénk, m könyvétől, ami tele van grafikonnal és minden oldalon háromszor minimum szerepel az a szó, hogy korreláció, és hogy mintha ez nem lenne elég még ki is kell számolni ezeket, és én ezt nem akarom, alig érdekel a dolognak ez a része, és egyébként, engem nem a hülye általánosítások érdekelnek vagy a dummy változók, hanem az emberek sokkal sokkal jobban.
teljesen olyan érzésem van, hogy ez az egész tévút volt, 3 év(eddig még csak másfél, de még úgy is lesz másfél) szinte feleslegesen, és mi a frászt hittem mikor tavaly jelentkeztem szakkoliba, végig ideges voltam az egésztől, és olyan érzésem volt, hogy én soha soha nem leszek olyan jó mint ők, elképzelésem sincs, mi a frász vett rá hogy elmenjek a felvételire, ami nem mellékesen tisztára megalázó volt, ülni egy rakás emberrel szemben, akik mind magasabban ülnek nálad, és nem csak okosabbnak hiszik magukat, hanem sajnos, tényleg azok is, és azóta mikor szembe találkozom valakivel akit felvettek mindig hülyének érzem magam mert őt igen, engem meg nem.
tudom, hogy elmondták, hogy ettől még nem vagyok rosszabb ember, mint bármelyikük, de ettől még zavar a tudatuk, meg zavar gb aki kibaszott okoskodó, és úgy gondolja joga van elkésni az összes óráról amire egyáltalán bejár, és valószínűleg még tükörbe nézni sem hajlandó.
egyébként meg még azt is akartam mondani, hogy láttam a facebook filmet, ami eléggé nagyszerű, bár Jesse Eisenberg jelenléte jelentősen emeli a dolog fényét értelemszerűen. jó főleg a hangja.


ja és még post scriptumként, köszönöm kedves szomszéd, hogy hagyod a kölködnek, hogy állandó jelleggel kilimpírozzon a félig hangolatlan zongorátokon. még viszont látjuk egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése