2010. október 20.

(előljáróban utólag megjegyezném, hogy ez egy gigahosszú poszt olyan dolgokról amiket nem tudom, hogy minek posztolok)


hogy van az kérem, hogy én mindig olyan filmet akarok megnézni ami(t imdbn fedeztem fel és) még nem is volt premierje,vagy ha igen,akkor tegnap előtt és még sehol nem fellelhető. most mondjuk ezt:(na jó, igazából Jess Eisenberg annyira tündérpofa, hogy úgy éreztem megérdemel egy említést)

(elég bosszantó volt felfedezni a glamúr premier vagy kult vagy mit tudom én milyen rovatában egy nappal azután, hogy elhatároztam nekem ezt most rögtön látnom kell, és moziban kamerával felvett változatot elvből és büszkeségből felvenni nem vagyok hajlandó.)

ja, egy ilyen biciklit kérek a szülinapomra, még jó hogy nem Andreának hívnak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése