2010. május 17.

Persze,természetesen, mint mindig most is úgy érzem utólag sokkal sokkal okosabb vagyok,de annyira szörnyű volt, hogy ott ültek vagy tizenöten, mind fürkésző überszkeptikus arcifejezéssel, néha halványan elmosolyodva, de szigorúan csak amikor észrevették hogy odanézek(és igazából biztos nem is voltak szkeptikusak, sőt nem voltak még gonoszak sem, csak önmagában a szituáció,pontosabban hogy ez mégiscsak egy felvételi, tette őket gonosznak tűnővé...) és miért kellett az a fotel? mármint...gyönyörű meg minden, de nem kell fotelba rakni,mint akit épp vallatnak, méginkább úgy nem mintha valami meg nem értett szaktekintély lennék,akiről még nem tudják, hogy az.

rájöttem, hogy az a baj a vizsgaidőszakkal, hogy nincs kit megölelni.(ez általánosan az élettel baj, igazából)

kiváncsi vagyok mi alapján döntenek egyébként, úgy érzem mindenki iszonytatóan okos rajtam kívül,hihetetlenül műveltek én meg makogtam össze-vissza, habár lehet,hogy ők is, ezt soha nm fogom megtudni, de kárörvendő vagyok, mert B meg szerintem kissé elásta magát a sörözésen, amikor arról kezdett el beszélni igen alpári módon, hogy milyen ocsmányköcsög(van ilyen szó?)módon dobta ki a volt barátnőjét(nem csodálom,hogy nem jár vele senki, najóde,egy kicsit) a másik B meg szédküldte eme nagy hírt smsben a társaság maradék ott nem lévő felének.Masszív 20 éves szint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése