2009. december 12.

'Maga valmi olyat érez vagy gondol, amit nem akar, vagy úgy gondolja, hogy nem szabadna.'

még a matektanár(igazából nem, de úgy szólván, tudat alatt) is tudja, meg A. lakótársai is(akik azt hiszik mindent tudnak, de valójában a leglényegesebbet/legbotrányosabb részletet nem is), annyira elcseszett vagyok, meg szerencsétlen, meg szánalmas hogy nem igaz. Már a hülye iwiw hírfolyam is felbosszant, amin mindenkinek mindenféle vacka felbukkan, mint mondjuk új profilképek.
Ja meg anya is felbosszantott ma, mert hülyeségeket kérdez, meg a ZHkkal zaklat folyamatosan, aztán meg bűntudatot keltő maileket küldözget nagyjából percenként.

Azt sem értem miért van az,hogy amint valaki közelebb kerülne hozzám szó szerint vagy bárhogy msáhogy elüldözöm, aztán meg bánkódom miatta fél évig. Annyira gyerekes vagyok. Illetve, félek a túlzott érzelmi kötődéstől. Ezért vagyok népszerűtlen(mondjuk ha belegondolok hogy szinte midnenki eljött a szülinapi zsúromra még az is lehet nem is) és csak kb 300 ismerősöm van iwiwen:D (mióta érdekel engem ennyire az iwiw?)

De legalább ma utaztam a fényes kettesen, és voltam karácsonyi vásárban, ahol 5 percig álltam és bámultam annyira gyönyörű volt. Aztán A közölte, hogy azokkal a barátnőivel megy szilveszterezni akikkel évente nagyjából kétszer találkozik, (azon az alapon, hogy én biztos valami egyetemi banzájon fogok résztvenni, pedig szerintem nem is.) ami egy egészen hangyányit lelombozott. Najó, nagyon nagyon lelombozott. mert tavaly is velük volt, helyettem.
De miért Szilveszter? Bármikor máskor lehetne találkozni....

Utálom az olyan lakótársakat akik atomreaktorokat terveznek és mindent hallanak.

1 megjegyzés:

  1. Ha valóban egy igazi, komoly kapcsolatra vágysz és egy megbízható emberre van szükséged, akkor az érzelmek és szerelem nélkül nem lehetséges. Ez pedig valóban érzelmi kötődést jelent. Mert ha valaki fontos számunkra, akkor az életünk részévé válik. Igazából ez lehet, hogy most számodra még idegen érzést vált ki vagy ismerős, de nem voltál még komoly kapcsolatban, és ezért nem tudod átérezni annyira. Azonban még fiatal vagy és előtted az élet, semmi sincs elveszve. Szép lehetsz és biztos rengeteg pasinak bejössz. Nem kell elkeseredni.
    a szilveszter meg valóban
    fontos esemény, de pl. még én sem tudom, hogy mit csinálok, de addig is még van egy jó pár nap.

    VálaszTörlés