2009. december 31.

az utóbbi másfél hónapban két esernyőt is sikerült megerőszakolnom. (értsd: teljes mértékben használhatatlanná tenni) Emellett megfogadtam hogy nem lesznek új évi fogadalmaim, mert úgy sem tartanám be őket... na nem mintha valaha is betartanám amit elhatároztam.
Ettől függetlenül elhatároztam, kevesebbet költök,mivel nyáron határozottam Norvégiába akarok menni.*

Kedves olvasó, ha létezel egyáltalán, hallgass Matthew Perryman Jonest, nem tudok mit ajánlani tőle mert minden dala jó. Vagy ha a csendet szereted, olvasd Armistead Maupintól a The night listenert (nem tudom a magyar címét), igen tetszetős művek.






*ehhez képest kedden a vizsgám után vettem a turkálóban két pulcsit**, (mázli, hogy ezt anya nem tudja) meg még bementem a zarába, hogy vegyek egy fekete kardigánt,amiből sötétkék lett. (És ez az új, addig hordom amíg le nem esik rólam pulcsi, ami 12 éves korom óta minden évben van,igaz a tavaly előtti 3 éve tart, és már inkább szürke mint fekete) ja meg egy zöld csíkos blúz is. Ja és az új életcélom, hogy ne legyek eladó egyik áruházláncban sem. Vagy legalábbis ne leárazáskor.csak mert olyan szorgosnak kell lenni, mint a hangya és én ennek az elvárásnak nem biztos hogy meg tudnék felelni ***


***magas elvárás magammal szemben,tudom

2 megjegyzés:

  1. Az éjszaka hangjai

    VálaszTörlés
  2. http://www.port.hu/az_ejszak_hangjai_the_night_listener/pls/fi/films.film_page?i_film_id=83451&i_city_id=3372&i_county_id=-1&i_topic_id=2

    VálaszTörlés