2009. november 6.

Hm.
soha nem hittem igazán a horoszkópokban, azt hiszem,de a Nők Lapjáé félelmetes. Mármint, pont olyasmiről ír, ami nagyon nagyon szeretném ha valóra válna.Annak ellenére, hogy valószínűleg nem tudnék mit kezdeni az egésszel.
Egyébként meg,ma vagyok 19.
Még nem tudatosult bennem, na nem mintha ez annyira befolyásolná az életem, (Angliában még azt hiszem mindig illegális lenne az alkoholfogyaztás:D) de olyan 'nagynak' érzem magam. Ezen kívül befestettem a hajam. Hogy minek festem a szőkés hajam barnára, nem tudom. Azt hiszem már meg is bántam. A szőke embereket mindenki ártatlannak hiszi, és az tökjó, igaz, a Moszkva téren kicsit veszélyes.
Holnap találkozunk Timivel, kicsit félek. Nem Timitől,hanem attól, hogy jó szokásunkhoz híven megint elkezdünk majd lelkizni, amit hihetetlen, mennyire nem szeretnék, normális ember megkkönnyebül tőle, de én mindig úgy érzem, mintha még rosszabb lenne, még élőbbé és mellbevágóbbá válnának a problémáim, mintha felszakadna valami.
Meg is nézem a moziműsort, meg a kurucinfót.
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése