2009. november 23.

Tulajdonképpen már nem is az bánt, hogy mindenki csak én nem, hanem hogy én mindig a rossz embert választom. vagyis ő nem választ engem.
Helyesebben a 'rossz' ember túl jó.


ha a szerelem ilyen,nekem erre semmi szükségem.
de ha olyan akkor sem.
olyan amilyet testközelből látok elég sokszor.
és olyan amilyen függéssel jár, megfeleléssel meg elvárásokkal.

ennyire elfogadhatatlan vagyok?







lehet,rossz szagom van. A szerelem alapja végülis a kémia.
de erről is anya tehet,kellett neki zöldteás parfümöt vennie.
szükségem van valami menőbbre.

1 megjegyzés:

  1. Nem mindig úgy sikerülnek a dolgok, ahogy azt eltervezzük, de ettől még nem szabad lecsüggednünk, tovább kell folytatni.
    Egy parfüm meg nem lehet meghatározó ok, előnyös de nem ez a fő ok, hogy most valaki vonzónak talál vagy sem.

    VálaszTörlés